BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 5 August 2011

SI BUTA & ERIC (KLSENTRAL)

its was my 1st time blek from hostel  ke rumah
mcm biase aku kne naik lrt..
mule2 my mom ckp..
dia nk dtg amik i..
last2 dia xpat dtg..
dia suruh g kl sentral..
dengan panas2 pon aku jalan la g kl sentral.
naik tren la :D.hahaha
then smpai sane...aku amik duet from my mom..
dia kate dia xley anta smpai kat umh..
aku tggu la kat tmpt bas sebelah ngan tempat isi minyak tu.
tggu tggu tggu..
then ade laki ni dtg..bdan sasa..muke lacak arhh..tpi 1 jea kelemahan dia..
dia ta ley nmpk (buta)
tibe2 dia mcm 
"excuse me, boleh tlg saya ta?"
aku pelik..dia tnye baek2 tpi npe xnk menyahut pon..rmai orang kat sane..tpi xde sorg pon nyahut tdi
aku pon mcm (..) " ape die"
then he says like " kalau ade bas u71 bgtau saye boleh?saye xle nmpk"
aku pon mcm (...) "boleh"
sementare tu aku nmpk bas aku lalu tpi bas dia ta smpai lagi
soo aku bia kan bas aku pergi..
sementare tu aku borak2 la dia..mcm mne perasaan biler jadi mcm tu.
penah sesat ke x..somethg like that..
tpi aku mcm proud ngan dia sbb dia still ade semangat nak hidup
then bpe jam pastu bas dia dtg..aku pon bg dia pgg bahu aku..
pastu aku bawak dia smpai kat pintu bas..
then dia ckp "terima kasih kat aku sbb sllunye xde org pon dtg tlg dia"
then dia naik bas..
snanye ape yang aku pikirkan nie.
actually aku ta dpt bayangkan kalau aku kat tempat dia mcm mne ..
hope kepda si buta yang aku ta tau name dia ape..
HOPE KITE JUMPE LAGI PASNI,PASTU KEEP GOING IN YOUR LIFE AND NEVER GIVE UP 

0 comments: